close

 

似有若無的暖風從窗戶吹進,春天好像來了

Something's in the air, it's spring.


 

 

outfit details--

Hat / sooryun

Top / yourz

Trousers / yourz

Shoes / no brand

Bag / Givenchy

 

平常其實不太穿暖色系的衣服,因為朋友都說我長了一張壞女人臉

但人不應該被侷限,所以盡情地在任何當下進入每個角色吧

Have few warm-tone items, cause I think cold-tone items suit me more.

Somehow I think I can be anyone if I want to.

 

 

 

 

我熱愛將上衣半塞進褲頭中,讓我覺得放鬆休閒

CASUAL and FREE, my priciples all the time.

 

 

 

 

一件大面積的淺色單品,還是讓我忍不住戴上黑帽、穿上黑衣、提了黑包

Just can't help putting black items with this beige wide-legged trousers;

Make the whole outfit balance.

 

 

 

 

既然決定了當一天的法式女孩,那一定少不了性感的高跟鞋

八、九分的褲子搭配上高跟鞋,露出部分肌膚也拉長了比例

深裸色系與酒紅的拼接,顯白也讓人多了幾分成熟

With these lovely heels, build a french style look.

 

 

 


 

Cari's murmur time.

尖頭款式的鞋近兩年特別流行

我自己從樂福鞋、跟鞋、靴子、牛津鞋都有尖頭的款式

一方面是我原本就比較喜歡稍微有個性的單品

再來就是真正嘗試後發現尖頭其實不會顯老,又能幫助拉長比例

自己的這雙拼色跟鞋,今年逛網拍發現還是有很多類似款的

完全已經變成必備款,快趁過幾天拿到紅包入手吧!!!

 

 

 

 

 

Carina.   xoxo

instagram / cacarinana

arrow
arrow

    carina. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()